A jó kommunikáció egyik ismérve, hogy időről időre megpróbálunk kreatív és valóban modern megoldásokat alkalmazni. Természetesen több lehetőség is szóba jöhet, attól függően, hogy pontosan mik is a terveink, valamint hogy milyen feladatok azok, amelyeket időről időre el kell látnunk. Azokban az esetekben, amikor szakemberként egy-egy döntéssel nem vagyunk elégedettek, mindenképp érdemes lehet más irányba elindulni, hiszen csakis ennek fényében lesz majd később pontosan olyan az eredmény, amilyet szeretnénk. Sokszor a kreatív ügynökség megbízása remek iránynak bizonyulhat, pontosan azért, mert számtalan új ötlettel tudunk így gazdagodni, emellett pedig azért sem kell aggódnunk, hogy esetlegesen nem úgy kommunikálunk majd a célközönségünkkel, ahogyan arra szükségünk lehet. Mivel pedig egy remekbe szabott marketing kampány igen csak komoly bevételeket generálhat nekünk, így valóban nem kell aggódnunk amiatt, hogy ezek a fajta befektetéseink nem térülnek majd meg. Ez pedig nem csak fejleszti cégünket, de hosszabb távon is garantálja azt a jövőt, amire szükségünk lehet.