Sokan nem értik, hogy milyen módon érik el a nagyobb cégek, hogy sosem foglalt a telefonvonaluk, még akkor sem, ha valóban komoly mennyiségű hívást bonyolítanak le. Erre manapság már nagyon egyszerű a válasz, hiszen mindenhol van egy olyan rendszer, amely ezeket a komoly méretű terheléseket is könnyedén és gyorsan kezelni tudják. Persze minden esetben megfelelő előkészítés szükséges ahhoz, hogy minőségi rendszer álljon a szakemberek és az ügyfelek rendelkezésére is, arról már nem is beszélve, hogy a profizmust minden partner értékelni fogja. A telefonközpont beüzemelése kapcsán pedig arra is oda kel figyelnünk, hogy a lehető legnagyobb mértékben tisztában legyünk a működésével és persze a kezelésével, hiszen csakis ezekben az esetekben lesz a saját munkánk is maximálisan probléma mentes. Ha pedig bővíteni kell a rendszert, annak sincs semmi akadálya, viszont ekkor is érdemes konkrét tervek szerint előre haladni, hiszen ez az, ami garantálja a gyors és megbízható sikert. Az idő pedig szintén szűk keresztmetszet lehet, ugyanis nem engedhet meg magának egyetlen egy cég sem túl sok kiesést.